Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.
Poszukuje osoby na stanowisko:
SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, finanse ochrona środowiska..
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
- znajomość przepisów prawnych: ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o czystości i porządku w gminach, ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców, ustawy Prawo wodne,
- dobra znajomość zagadnień w dziedzinie ochrony środowiska,
- znajomość regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
- znajomość kodeksu spółek handlowych,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość zasad funkcjonowania spółek prawa handlowego ze szczególnym uwzględnieniem spółek z udziałem jednostek samorządu terytorialnego,
- umiejętność interpretowania przepisów i wykorzystania ich w praktyce.
GŁÓWNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- profesjonalna i rzetelna obsługa Odbiorców,
- przyjmowanie i prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, a także jej rejestrowanie i przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych w celu załatwienia sprawy.
- optymalizacja sprzedaży wody i odprowadzania ścieków,
- przygotowywanie i weryfikowanie wniosków o zawarcie umowy,
- przygotowanie umów dla odbiorców,
- rozliczanie, wystawianie i przygotowywanie do wysyłki faktur,
- przyjmowanie, weryfikacja i wprowadzenie oświadczeń o akceptacji faktur elektronicznych, bądź zgody na wysyłanie smsów.
- obsługa programu informatycznego w zakresie gospodarki wodomierzowej oraz rozliczania i obsługi odbiorców,
- monitorowanie ważności cech legalizacyjnych wodomierzy,
- prowadzenie ewidencji protokołów z wymiany wodomierzy,
- przyjmowanie i importowanie danych z odczytów wodomierzy,
- przyjmowanie oraz terminowe rozpatrywanie reklamacji zgłoszonych przez Odbiorców,
- prowadzenie ewidencji zgłoszonych reklamacji w rejestrze,
- przyjmowanie zgłoszeń awarii sieci wodociągowo-kanalizacyjnych, a następnie powiadomienie o wystąpieniu awarii właściwych osób odpowiadających za jej usuniecie,
- wykrywanie nielegalnych przyłączy do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej,
- współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami w zakresie działania systemu kanalizacji deszczowej.
- Współpraca i prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem dotacji z zakresu ochrony zasobów wodnych i powietrza.
OFERUJEMY:
- umowę o pracę oraz atrakcyjne warunki wynagrodzenia (zależne od posiadanej wiedzy i doświadczenia),
- pracę w stabilnym przedsiębiorstwie,
- współpracę z profesjonalnym zespołem ludzi,
- szkolenia specjalistyczne.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- CV i list motywacyjny,
- kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w formie elektronicznej na adres sekretariatu (sekretariat@opwik.pl), w terminie do dnia 30 sierpnia 2022 r., do godziny 12.00.
Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie rozmowy kandydatów poinformujemy telefonicznie.
Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia rekrutacji na każdym etapie bez podania przyczyny.
Złożone przez kandydatów dane osobowe będą przetwarzane przez OPWiK Sp. z o.o. w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Specjalista w Dziale Obsługi Klienta
Wzięcie udziału w rekrutacji wymaga uprzedniego zapoznania z poniższą KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH dla kandydata o pracę.
W przypadku podania danych osobowych innych niż wymagane w powyższym ogłoszeniu o pracę na stanowisko Specjalista w Dziale Obsługi Klienta, należy do składanej dokumentacji dołączyć zgodę na przetwarzanie tych danych.