Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.

Poszukuje osoby na stanowisko:

 

SPECJALISTA  W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, finanse ochrona środowiska..
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość przepisów prawnych: ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o czystości i porządku w gminach, ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców, ustawy Prawo wodne,
  • dobra znajomość zagadnień w dziedzinie ochrony środowiska,
  • znajomość regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
  • znajomość kodeksu spółek handlowych,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość zasad funkcjonowania spółek prawa handlowego ze szczególnym uwzględnieniem spółek z udziałem jednostek samorządu terytorialnego,
  • umiejętność interpretowania przepisów i wykorzystania ich w praktyce.

 

GŁÓWNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • profesjonalna i rzetelna obsługa Odbiorców,
  • przyjmowanie i prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, a także jej rejestrowanie i przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych w celu załatwienia sprawy.
  • optymalizacja sprzedaży wody i odprowadzania ścieków,
  • przygotowywanie i weryfikowanie wniosków o zawarcie umowy,
  • przygotowanie umów dla odbiorców,
  • rozliczanie, wystawianie i przygotowywanie do wysyłki faktur,
  • przyjmowanie, weryfikacja i wprowadzenie oświadczeń o akceptacji faktur elektronicznych, bądź zgody na wysyłanie smsów.
  • obsługa programu informatycznego w zakresie gospodarki wodomierzowej oraz rozliczania i obsługi odbiorców,
  • monitorowanie ważności cech legalizacyjnych wodomierzy,
  • prowadzenie ewidencji protokołów z wymiany wodomierzy,
  • przyjmowanie i importowanie danych z odczytów wodomierzy,
  • przyjmowanie oraz terminowe rozpatrywanie reklamacji zgłoszonych przez Odbiorców,
  • prowadzenie ewidencji zgłoszonych reklamacji w rejestrze,
  • przyjmowanie zgłoszeń awarii sieci wodociągowo-kanalizacyjnych, a następnie powiadomienie o wystąpieniu awarii właściwych osób odpowiadających za jej usuniecie,
  • wykrywanie nielegalnych przyłączy do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej,
  • współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami w zakresie działania systemu kanalizacji deszczowej.
  • Współpraca i prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem dotacji z zakresu ochrony zasobów wodnych i powietrza.

   

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę oraz atrakcyjne warunki wynagrodzenia (zależne od posiadanej wiedzy i doświadczenia),
  • pracę w stabilnym przedsiębiorstwie,
  • współpracę z profesjonalnym zespołem ludzi,
  • szkolenia specjalistyczne.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • CV i list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy.

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w formie elektronicznej na adres sekretariatu (sekretariat@opwik.pl), w terminie do dnia 30 sierpnia 2022 r., do godziny 12.00.

Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie rozmowy kandydatów poinformujemy telefonicznie.

Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia rekrutacji na każdym etapie bez podania przyczyny.

Złożone przez kandydatów dane osobowe będą przetwarzane przez OPWiK Sp. z o.o. w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Specjalista w Dziale Obsługi Klienta

Wzięcie udziału w rekrutacji wymaga uprzedniego zapoznania z poniższą KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH dla kandydata o pracę. 

W przypadku podania danych osobowych innych niż wymagane w powyższym ogłoszeniu o pracę na stanowisko Specjalista w Dziale Obsługi Klienta, należy do składanej dokumentacji dołączyć zgodę na przetwarzanie tych danych.